Customer Service Coordinator, Kvadrat accessories, København
Kvadrat blev grundlagt i Danmark i 1968 og har dybe rødder i den skandinaviske, verdensberømte designtradition. I dag er Kvadrat en international frontløber inden for designinnovation og producerer højt ydende tekstiler, tæpper, akustik- og vinduesdækningsløsninger til både kommercielle miljøer og private hjem.
I 2020 lancerede Kvadrat et nyt produktsegment inden for accessories. Med de to stærke brands Magniberg og Kvadrat Raf Simons har vi skabt et nyt designunivers målrettet den private forbruger under forretningsenheden Kvadrat X.
Vi søger nu en Customer Service Coordinator til vores accessories forretningsenhed i København, med start den 1. marts 2026.
Om jobbet
Som Customer Service Coordinator hos Kvadrat X bliver du en del af en mindre, dynamisk forretningsenhed hos Kvadrat, hvor vi udvikler og sælger accessories.
Du får en central rolle med ansvar for håndtering af kundeordrer på tværs af globale markeder samt tæt support til Kvadrat X’ salgsteam og vores internationale netværk af datterselskaber.
Du vil desuden, efter behov, assistere Kvadrats Customer Service-team i København i forbindelse med arrangementer og besøg samt bidrage til bemanding af receptionen.
Stillingen byder på en varieret og udadvendt hverdag med daglig kontakt til mange forskellige stakeholders. Du arbejder tæt sammen med salgsteamet, en Customer Service-kollega i Ebeltoft, Supply Chain-teamet, e-commerce-teamet samt designteamsene bag Magniberg og Kvadrat Raf Simons.
Opgaver og ansvar i jobbet vil være:
-
Håndtering og opfølgning på kundeordrer relateret til accessories, herunder sikring af korrekt registrering, levering og fakturering.
-
Løbende support og koordinering med salgsteamet for at understøtte salgsprocesser og kundedialog.
-
Assistance i showroomet i forbindelse med kundebesøg, præsentationer og øvrige ad hoc-opgaver efter behov.
-
Koordinering og systemmæssig flytning af lagerbeholdning mellem vores forskellige salgskanaler i tæt samarbejde med relevante teams.
-
Daglig support til Supply Chain-teamet med fokus på effektiv ordre- og leveringshåndtering.
-
Onboarding af kunder samt løbende support på vores digitale løsninger for at sikre en smidig og professionel brugeroplevelse.
-
Håndtering og opfølgning på reklamationer i tæt samarbejde med kvalitetsteamet med fokus på løsninger og kundetilfredshed.
Kompetencer
Vi forestiller os at du:
- Kommunikerer flydende på dansk og engelsk, både mundtligt og skriftligt. Kendskab til flere sprog er en fordel.
- Som person er dedikeret, fleksibel, smilende og service minded, også i en travl hverdag med mange forskellige opgaver og kunder.
- Har gode IT-kompetencer på brugerniveau – erfaring med Dynamics365 er en fordel. Vi sørger for, at du modtager den rette træning.
- Arbejder struktureret, organiseret og tager proaktivt ansvar for dine opgaver
- Er nysgerrig på at lære om Kvadrat og vores produkter.
Ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Anna Borcher Iversen, Director, Operations Kvadrat X, på e-mail: aniv@kvadrat.org
Vi kalder til samtale løbende, så send gerne din ansøgning så hurtigt som muligt.
Bemærk venligst, at grundet GDPR beder vi dig sende din ansøgning via ansøgningsformularen nederst på siden.
About the Kvadrat organisation
We try to set up as few rules as possible. In return, we expect each person to always act in accordance with our basic values, and in doing so, to be quality driven in all decisions and actions, to act according to our mindset of ‘strong teams – one company’, to be passionate about your daily tasks at the job and the design culture that we are an integrated part of, to stay open-minded towards clients and colleagues, and to be honest in communication and treat others with respect.
Our products reflect our commitment to colour, quality, simplicity, innovation and design. Kvadrat fabrics have been used in some of the world’s most intriguing architectural developments, such as the Gherkin, London; Museum of Modern Art, New York; Walt Disney Concert Hall, Los Angeles; Oslo Opera House, Norway; Reichstag, Berlin; Guggenheim Museum, Bilbao; Copenhagen Opera House, Denmark and Guangzhou Opera House, China.
At Kvadrat, we consistently push the aesthetic, technological and functional properties of textiles. In doing so, we collaborate with leading designers, architects and artists, including; David Adjaye, Miriam Bäckström, Tord Boontje, Ronan and Erwan Bouroullec, Thomas Demand, Olafur Eliasson, Alfredo Häberli, Giulio Ridolfo, Peter Saville, Finn Sködt, Roman Signer, as well as Patricia Urquiola.
Kvadrat is a company with high ambitions both for our people and our growth. We are committed to create a diverse work environment with a strong focus on equality, inclusion, empowerment and respect. Qualified applicants will receive consideration without regard to ethnical background, religion, sex, national origin, age, sexual orientation, gender identity, gender expression, or disability.
Location
Nordhavn
Apply before
15. January 2026